Pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron internetowych

 

Odnalezienie sposobu na dotarcie do klientów.

 

Każda firma niezależnie od branży, czy grupy docelowej potrzebuje nowych klientów.

Poleganie wyłącznie na witrynie sklepowej nie jest bezpieczną strategią marketingową.

Otwórz się na ludzi szukających usług, które oferujesz. Klienci Cię potrzebują, daj im się odnaleźć.

Chcemy, by twoja strona internetowa była dostępna dla każdego, kto jest zainteresowany zakupem dokładnie tego co masz do zaoferowania.

By znaleźć właściwych odbiorców, gotowych na zakup, wpierw trzeba poznać twoją branżę i zrozumieć, w jaki sposób jest ona postrzegana przez otoczenie.

Wszystko zaczyna się od słów kluczowych

 

Słowo kluczowe, to fraza którą wpisujesz w wyszukiwarkę starając się znaleźć stronę o tematyce, która cie interesuje.

Znajdźmy dokładnie te frazy, które spowodują ukierunkowanie właściwego ruchu sieciowego na twoją stronę internetową.

Najcenniejsza publika to ta, która jest ukierunkowana na zakup, zainteresowana dokładnie tym, co masz do zaoferowania.

100 odwiedzin miesięczne przekształconych w 50 sprzedaży to znacznie lepsza statystyka od 10000 odwiedzin i 30 sprzedaży.

Ukierunkowanie na dłuższe słowa kluczowe, które są precyzyjniejsze, a zarazem mniej konkurencyjne powoduje, że maksymalizujemy dla ciebie współczynnik konwersji odwiedzin w sprzedaż, zamiast kierowania „ślepego” i nieświadomego ruchu na twoją stronę internetową.

Prosty przykład?

Załóżmy, że sprzedajesz wanny w okolicy Wałbrzycha. Jesteś zarówno producentem, jak i dystrybutorem.

Jeżeli będziesz na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania Google na frazę „wanna” zapewne zapewni ci mnóstwo odwiedzin, ale czy będą to w rzeczywistości ludzie, którzy będą chcieli coś od ciebie kupić?

Czy nie lepszymi słowami dla twojego biznesu będzie „sprzedaż wanien Wałbrzych”?

Chyba rozumiesz, dokąd tutaj zmierzam?

Optymalizacja strony internetowej

 

Twoja strona internetowa musi być maksymalnie ukierunkowana na potencjalne wyszukiwania, oraz na użytkowników, którzy stronę odwiedzają.

Pozycjonowanie w 2017 roku skupia się przede wszystkim na optymalizacji czasu pobytu gościa na twojej stronie internetowej.

Google, jako potentat w branży wyszukiwania i twoje potencjalnie największe źródło ruchu sieciowego cały czas zmienia parametry i wskaźniki na podstawie, których chce potencjalnemu odbiorcy zwrócić najlepsze wyniki wyszukiwanie, jakie tylko są możliwe.

Stąd tym większą rolę odgrywają w dzisiejszych czasach zamieszczane na stronie treści, ale również forma prezentacji tych treści i optymalizacja, dzięki którym treści będą w łatwiejszy sposób przyswajane przez wyszukiwarki internetowe.

 

Wzbogacenie treściami

Dobrze przygotowana strona internetowa musi być wzbogacana treściami. Nie widzimy konieczności bazując na dzisiejszych trendach na konieczność częstych aktualizacji.

Znacznie istotniejsza jest jakość i odpowiednia optymalizacja.

Prowadzisz cukiernie – pokaż użytkownikom w jaki sposób tworzone są wyroby, które od ciebie kupują.

Zostaniesz dzięki temu odebrany, jako specjalista w swojej branży, oraz wzbudzisz zaufanie u klientów.

 

Efekt końcowy

 

Marketing internetowy to droga bez końca. Nie można tutaj osiadać na laurach, ani brać zbyt długich przerw.

Jeżeli chcesz się rozwijać, zdobywać nowych klientów i rozrastać na nowe grupy docelowe, musisz być otwarty na zmiany.

Możesz tego dokonać wspólnie z nami, zapraszamy do kontaktu.

Newsletter Powered By : XYZScripts.com